Mijn tuinslang is aangekoppeld maar er gaat geen water doorheen. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
16.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je de kraan openzetten.
burgos
10 jaar geleden
Zit er geen knik in??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of een muizenfamilie? Dierenbeul!!!

Antwoorden (5)

Heb je de hoofdkraan open staan ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit er een sproeier aan het eind van de slang?
Draai daar eens aan , hij zit misschien dicht.
burgos
10 jaar geleden
Het kan dat het water in de slang bevroren is. Vanuit welk land stel je deze vraag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk vanuit IJsland ;-)
Cryofiel
10 jaar geleden
Nee joh! Op Groenland is ijs, op IJsland is het groen!
Is de kraan opeMerkt u misschien ergens een verstopping op in de slang? ngedraaid? Is het ventiel dat vooraan op de tuinslang zit, opengedraaid?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb je een koppeling op beide einden van de slang. Soms zit daar een waterstop in. Oftewel: haal de koppeling aan het eind van de slang er af en probeer het nog eens.
10 jaar geleden
Edraket
10 jaar geleden
Verwissel de koppelingen, of draai toe- en afvoer van de slang om.